Morninglove

Godmorgon mina fina! 


Vaknade och begav mig ut på en promenad. Då morgonen var ganska fin även idag tog jag vara på den lediga tiden innan mina timmar på väla får sin start. Har blivit sjuk och har dom senaste lediga dagarna varit hemma pga förkylning och en fruktansvärd halsont. Kände därför att det var skönt att komma ut lite i friska luften innan jag börjar jobba. 

Frukost i solen blev det även idag, har dom senaste veckorna startat dagen på altanen vilket är min absoluta favoritplats.  Som ni redan vet älskar jag min frukost, och finns inget bättre ställe att börja den på som på altanen i värmen en sommarmorgon! Got to love it.

Har suttit en halvtimme med lermask, och ska hoppa in i duschen för att fräscha till mig, byta om och sedan dra mig mot jobb. Bra start på dagen!